Indulamandula

Hello Mindenki!!!

Ez a "Mindenki" bejegyzés kicsit erős... vélhetően én, a feleségem és talán egy két családtag fogja majd olvasni. "Na de mindegy...". A lényeg hogy valahol el kell kezdeni.

Szeretek főzni, ez egyfajta hobbi, élvezet, szükséglet nekem. Rohadt sokat dolgozom (de tényleg), menő állásban állandóan öltönyben tárgyalgatok, stb... a főzés levezet, elvezet, kivezet... élvezet. haha.

Ez a blog arról fog szólni, hogy én miket szeretek főzni, mit készítek magamnak, kics családomnak (1 fő feleség, 1 kicsi, 2 kevésbé kicsi és 1 már majdnem kamasz fiaimnak). Először könyvet akartam írni, írom már pár éve, de értelmetlen, úgyse adom ki. Most meg tesóm mondta hogy miért nem blogolok, mert akkor amit leírtam azt rögtön publikálhatom is. Hát ez khirály mondtam. Úgyhoz kezdjünk neki. Plágium lesz bőven, hisz egy hétköznapi ember mint én sokszor szakácskönyvből nézi ki, hogy mit főz, de azért van saját ötlet is. A lényeg hogy a kaja viszonylag egyszerű legyen, finom, élvezhető és azért minőségi is. Hogy miket csinálok? Olasz kaja (igazi jó, nem a Maggi féle), spanyol tapasz, görög kaják, kínai, indiai (imádom, jó sok receptem van), japán - sushi (szintén imádom és hogy milyen könnyű!!), és persze magyar is bőven.

Na csá. És nemsokára jön az első recept!